Tisdag!

Hej på er!
Idag gick vi upp halv sju. Lite tidigt om ni frågar mig men 😂 så vi Satte oss i soffan och myste ett tag.  
Sen åt vi frukost, städade lite här hemma. Och sen gick vi ut och gick, i det fina vädret. Satte oss och tittade på fåglar vid ån. (Mycket spännande 😉) och hade allmänt mysigt.
När Mattias kom hem så fikade vi lite. Sen åkte Vi och handlade, hela familjen.
Efter det åkte Ellica och Mattias , till hans pappa. 
Då fick jag lite egentid, så sjukt Skönt. Satte mig i soffan och slö surfa på paddan, och myste med kissarna 😁  
Jag hann även med att göra massa klämmisar till Ellica. Så smidigt att göra egna. Det rekommenderar jag verkligen 👍
Nu ska vi försöka natta bebis här, som typ vägrar somna på kvällar nu för tiden.  Hon gör verkligen allt för att hålla sig vaken. Så sjukt jobbigt. Det är inte bara mys när man har barn 😂😂
Natti natt med er 🌸👋

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentarer:

1 emma:

ser mysigt ut :)

Svar: Eller hur 😁
Lisa Nilsson

Kommentera här: