1 maj 🌾

Hej pĂ„ er! 
Hoppas ni hade en bra valborg och 1a maj! IgĂ„r va vi hos min bror och hans tjej. Vi grillade, drack lite, och hade allmĂ€nt trevligt. Bara trevligt folk, och bra stĂ€mning👍.(Ellica sov hemma hos farmor)
Idag tog vi lite sovmorgon. Sen Ă„t vi mys frukost i soffan 🌾
Efter det sĂ„ stĂ€da vi lite, sen Ă„kte vi och hĂ€mta Ellica. Sen drog vi till vĂ„rmarknaden i stan.
Vi köpte munkar, lite godis sĂ„klart 😂 och en ballong. Ellica tyckte det va jĂ€tte kul med alla saker och allt folk👍
NĂ€r vi kom hem gjorde vi kaffe, och fikade lite. â˜•ïžđŸ©
Nu ligger jag i sĂ€ngen (redan) dĂ„ min sambo skulle spela Xbox. SĂ„ jag blev bort körd frĂ„n tv soffan. 
Men men fĂ„r la försöka roa mig med telefonen ist...
Ha det bra,  och god natt med er 🌾

(null)

(null)

(null)






Kommentera hÀr: