Katter!

Hej på er!
Idag vaknade jag kl 05:00. Helt sjukt onödigt, men kunde inte somna om. Det va ljust och katterna hade damp 😂
Så jag såg till att matte kom iväg till jobbet.
Sen la jag mig i sängen med en kopp kaffe. Och bara njöt av lugnet. Rätt gött faktiskt 😁
Vid halv tio så kom (moster) Maria och morfar hit. Dom fick passa Ellica medans jag va och tatuerar mig.
Blev såklart en katt på armen, eftersom katter är viktigt i mitt liv 😻
Förövrigt så har vi bara slappar i soffan. Är ju sånt väder idag.
Nu ska jag börja med maten snart, kyckling, currysås och coscos 👌
Sen hoppas jag att jag kan få sova i tid idag. Men de får vi la allt se 😂
Jusste vi hämtade en ny kisse igår. Sötas i världen är han. Och namnlös är han också. Svårt d där med namn 🤔
Aja ha en bra måndag , och se till att slöa i soffan hela kvällen nu. För som sagt, det är sånt väder idag 👍

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentera här: