Bra dag!!

Hej på er!
Hoppas ni har det bra i värmen , och att ni dricker mycket vatten 👌💦
Idag har det varit en bra dag.
Ellica sov hela natten, och vakande vid halv åtta.
Då gick vi upp åt frukos och kolla nyhetsmorgon.
Sen tog vi våran vanliga morgon promenad igenom stan. 
Efter det gick vi hem och städade å tvätta lite.
Vid två tiden så gick vi till mitt nya jobb och skrev på papper 😁😁
Så andra juli börjar jag jobba som rekondare, på toveksbil ✌️
Helt galet kul ska det bli, super taggad!!!
När Mattias kom hem så gick vi ner till stan, för jag hade tid för synundersökning.
Gick helt okej, lite små fel, så fick bli lite läs glasögon. 
Men dom behöver jag bara använda ibland. Typ när jag känner för det.
Men hittade iaf massa fina, så kommer nog känna mej ganska snygg endå 😂
Nu försöker Mattias natta Ellica , och jag ska fundera på mat.
Så tråkigt att både laga och äta mat just nu 😂 Man har ju sina perioder lxm . 
Aja ha en fortsatt bra kväll nu 🌸

(null)

(null)


Kommentera här: