Helgen ⭐️

Go kväll!
Hoppas ni har haft en bra helg. Det har iaf jag. Lugn men mysig.
Igår va pappa/morfar här. Vi grillade korv, och bara myste hela dagen. Ellica va mycket nöjd, som vanlig när hon träffar morfar 😂👍
På kvällen kolla vi film, och somna tidigt 😂
Idag hade jag sovmorgon. Då min snälla sambo gick upp med Ellica ♥️
När jag gick upp så åkte jag och köpte go frulle. Man måste lyxa till d ibland.
Senare under dagen blev det även en gofika 👍 Efter det gick vi ut och gick. Och stannade till på en lekplats. Tänkte kolla vad Ellica tyckte om det. Och det gick hem vill jag lova. 
Aldrig sett en nöjdare unge 😂 (lär vi göra oftare)
Nu är vi hemma igen, barnet har badat,  och hela familjen har ätit 👍
Nu blir det mys i soffan, innan Ellica ska sova. 
Ha en fortsatt bra kväll 🌸⭐️☀️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)





Kommentera här: