Helgen! 🌾🌿

Hej pÄ er! Haft en bra helg?

HĂ€r har d varit full rulle. I lördags sĂ„ Ă„kte jag och pappa och fixade pĂ„ gravarna. Först i ullervad, dĂ€r vi Ă€ven fikade. Sen Ă„kte vi till Forshem och fixade dĂ€r. 🌾
NĂ€r jag kom hem sĂ„ lagade jag mat, och myste med min familj lite. PĂ„ kvĂ€llen Ă„kte Mattias ivĂ€g. Och Emelie kom hit. Vi drack vin kĂ€ka frukt, och prata om allt mellan himmel och jord. (VĂ€rldens bĂ€sta vĂ€n♄)
Idag fick jag sov morgon till kl tio. Tack vare min snĂ€lla sambo. SĂ„ nĂ€r jag gick upp sĂ„ gick jag och gjorde pannkaks frukost.  Uppskattat av bĂ„da min Ă€lsklingar.
Sen Ă„kte vi hem till pappa/morfar, och hĂ€ngde dĂ€r ett tag. Skruvade moppe, fika och lekte i solen. 
NĂ€r vi kom hem satte vi oss pĂ„ balkongen, sola lite och kĂ€ka melon och jordgubbar. 
Nu sitter vi i soffan och vĂ€ntar pĂ„ att Robinson ska börja.
Ha en fortsatt bra kvĂ€ll!! 😊🌾
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)






Kommentera hÀr: